< siječanj, 2011  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

OPIS BLOGA

Život, misli i razmišljanja jednog 25 - godišnjeg gay dečka


MOJI BLOG FRENDOVI

CROGAYNET INDEX
MOJ VIDEO BLOG
DOMINIC
PERDIDO
CROATIAN QUEER WORLD
DANIELNi
DOGAĐAJI
GAY ISKRENO
GAY LOUNGE
MOMAKSA
MSO
NEČOVJEK
QUEER AS BOSNIAN
TOMBICA
TONIQUE
GAY THEMED MOVIES
TRI FRAJERA
MARQUISE
GOSSIP BOI
FLARE MUSIC
FLARE MEDIA
LUZEROV BLUES
MINISTRY OF PLEASURE
DEČKO KOJI OBEĆAVA
KLOLAND
OHMYGOOD
COLIN

YOUR PLACE (MY SOCIAL NETWORK SITE)



Free Counter





Online Users




DOWNLOAD:

ALBUMI:

1. Krystal Meyers - Make Some Noise


2. Katy Perry - One Of The Boys


3. Brandy - Right Here (Departed) SINGLE


4. Michelle Williams - Unexpected

četvrtak, 06.01.2011.

Vratija se Rezzy, diiii je bija? :)


Iskreno, gdje i uvijek. Odlučio sam se na novi post prvenstveno jer me jako dugo nije bilo te sam čak razmišljao i o zatvaranju i brisanju bloga. Moje vrijeme je ipak iza mene. Pronašao sam ljubav svog života i uživam sa njim u svakom mogućem trenutku. Ponekad mi fali blogganje, ali kad se sjetim da gotovo nitko više ni ne mari za pisanje bloga niti je to više ni u pola popularno kao prije 4-5 godina, lagano odustanem od svakog pokušaja.
Što je novo kod mene?
Pa, završio sam faks. Radim i dalje gdje sam i radio. Sada mi je manja plaća jer sam prijavljen. Nije da sam zadovoljan, ali izdržim. Više nisam student nego radnička snaga kao i svi ostali ljudi oko mene. Na poslu sam stekao i neke nove prijatelje, drage ljude koje cijenim i koji su mi se uvukli pod kožu. Sa dečkom sam, u osmom mjesecu će biti, tri godine i jebeno sam sretan i zadovoljan. Nemam feeling da će mi dosaditi kao što to govore da se desi nakon nekog vremena. Jako ga volim i, nakon svih ovih godina potrage, tek sad vidim što je prava ljubav a što izlaženje van i vucaranje po kavicama što sam prije radio jako često. Prečesto.
Što sam shvatio nakon brzinskog preletavanja po starim postovima?
Puno toga. Vidi se da sam sazrijevao s vremenom. Lagano, no sigurno. Neki postovi su mi užasno nezreli i izgledaju kao da ih je pisala tinejdžerica, a ne gay dečko koji se probija u ovom okrutnom gay svijetu. Ali, što reći za 18-godišnjaka koji je tek započinjao nego da je s vremenom naučio svoju lekciju. Sada mogu možda tek trunčicu shvatiti zašto su me neki ljudi prozivali da sam dvoličan i kojekakav. Sada možda mogu i shvatiti zašto me moj nekadašnji arch-nemesis Slaven mrzio. Ljudi moji, naletio sam na njegov blog prije nekoliko mjeseci i bio sam sretan. Sretan jer se kod njega apsolutno ništa nije promijenilo. Seks je u svakom postu skoro i ne pokazuje nikakve znakove odrastanja i sazrijevanja. Ja bar sada uviđam svoje greške i razmišljanja i koliko su bila dobra ili loša. Svrha ovog posta nije da se hvalim kako sam sazrio i kako mi je sad u životu nadaleko ljepše nego kada sam bio student i kada sam neprestano tražio ljubav svog života. Ne, nikako. Samo želim reći da postoji život nakon tog života. Da nisam odustao od ljubavi, nego dapače, da sam je naučio cijeniti i sagledati sav taj gay lifestyle u malo širem kutu. Naučio sam kako ne ponoviti neke greške, snagu oprosta i kajanja, razumijevanja i poštivanja... Postao sam bolja osoba zbog svih svojih prijašnjih i sadašnjih iskustava.
I, nakon svega, mogu sve negativne stvari i ljude iz prošlosti pozdraviti uzdignute glave i daj Bože da se nikad više ne ponovile i vratile.
Očekuje li vas još postova? E, pa, tko čeka dočeka.



| Reci Rezzyju (8) |

<< Arhiva >>